הבידול-שלך

בידול עסקי

למה שאני אבחר בך ?

ככל שהתחרות העסקית גדלה, כך הצורך בבידול עולה – נקודה.
אסטרטגיית הבידול אומרת, להתאים את המוצר או השירות כך שיכילו
תכונות ייחודיות המקבלות ניקוד חיובי אצל הלקוחות שלך

במה אתה שונה מהמתחרה שלך ?
איך באופן מודע או לא, אני בוחר בך ?
שירות, מחיר, מיקום , חוויה, צוות העובדים, עיצוב המוצרים, שייכות והשתייכות, 
ביצועים, איכות, פשטות, נגישות….
ועוד לא מעט מרכיבים שיכולים לבדל אותך מהמתחרה שלך.

מחקרים רבים שנעשו לאורך השנים, כבר הוכיחו שלרוב ניתן לגשר על פערי מחיר, גם אם משמעותיים,  באמצעות בידול טוב.

אין פה נוסחה שניתן לשכפל. בכל תחום ועיסוק יש המאפיינים הייחודיים לו, בכל תמונת מצב תחרות, יש כלים ושיטות שמתאימים לו בלבד.

נחדד את הדגש הכי חשוב:

בידול טוב הוא כזה הזוכה להערכה על ידי הלקוחות שלך – לא אף אחד אחר

 

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *