10-יתרונות-לדף-עסקי-בפייסבוק

דף עסקי בפייסבוק | 10 יתרונות

פייסבוק היא הרשת החברתית הדומיננטית ביותר ללא ספק. לא רק זאת, היא גם המתחרה המשמעותית ביותר לשליטה בתכנים ובפעילות של הגולשים ברשת.

בישראל יש למעלה מ 3.5 מיליון אנשים שגולשים בפייסבוק מידי יום.

אין ספק שהמספרים מאחורי פייסבוק אומרים הכל והרבה.

יתרון משמעותית נוסף ובוודאי ביחס לתחרות בתחום הוא העלות הנמוכה יחסית לחשיפה וקידום באמצעות הפלטפורמה הזו.

הנה 10 יתרונות לדף עסקי בפייסבוק:

  1. הגדלת החשיפה של המותג והשירותים שלך לקהל פוטנציאלי
    כמו שכבר נאמר, מדובר במספרים גדולים מאד של לקוחות פוטנציאלים
    היכולת להגיע אל הקהל שלך מעולם לא הייתה כל כך זמינה, ומהירה.
  2. איסוף לידים
    הפלטפורמה של פייסבוק מאפשרת לך לחשוף, לגרות ולהזמין את הלקוחות שלך להירשם, להקליק, להתקשר ועוד.
    בנוסף, ניתן לעשות זאת כך שכל קהל יקבל את המידע בדרך שמתאימה לו ואולי שונה מהדרך של קהל יעד אחר.
  3. צמצום עלויות שיווק
    אם בקידום ממומן אזי העלות נמוכה הרבה יותר מכל ערוץ אחר !
    החשיפה הקבועה בפני קהל החברים שלך בדף, היא חינמית . כלומר אתה יכול לנגוע בכל רגע נתון בקהל שלך ולהעביר כמעט כל מסר, ברגע !
  4. לטרגט את הקהל שלך
    כל מי שמקדם בפייסבוק, חייב להכיר את מושג והתהליך שעומד מאחוריו.
    פייסבוק מאפשרת לנו לצמצם "ולצבוע" את הלקוחות הפוטנציאלים שלנו ורק להם להציג את התוכן הנבחר.
    כלומר, להציג תוכן שיווקי באופן הכי מדויק שניתן, בפני הקהל הכי אותם עבורו. ללא ספק נכס עצום עבור תוצאות, ביצועים ועלויות.
  5. ניתוח נתונים
    פייסבוק מספקת ממשק ניתוח נתונים מצוין.
    השימוש בכלי הזה מאפשר לנו לנתח ולהכיר את הקהל שלנו, את התוצאות והפידבקים של המודעות והתוכן שלנו.
    ניתן להתאים, לשפר, ללמוד ולקבל תובנות עצומות באמצעות המידע הלכאורה כל כך פשוט וזמין.
  6. בניית מותג ונאמנות
    פייסבוק מאפשרת נגישות וזמינות לקשר כמעט ישיר בין העסק ובין הלקוח קצה.
    זהו פתח שירות מצוין, שופר למסרים ישירים, מהירים שזוכים כולם להיזון חוזר מהיר וכמעט בלתי מסונן (לטוב ולרע)
    בשימוש נכון, פייסבוק יכולה לסייע באופן ניכר בהעצמת נאמנות הלקוחות אל המותג שלך.
  7. הגדלת התעבורה שלך ואלייך
    באמצעות הפניות נכונות, פעולות לביצוע ועוד, ניתן להשפיע באופן ניכר ומשמעותי על התנועה אל האתר שלך, אל תכנים ומידע ממוקדים.
    השימוש בדפי נחיתה, מאפשר התאמה של טריגר ומענה תואמים במינימום זמן וקליקים מצד הלקוח, דבר שמעלה משמעותית את הסיכוי לסגירה או פעולה רצויה מצידו.
  8. שיפור תוצאות קידום אורגני
    למרות העובדה שהתוכן בפייסבוק לא מאונדקס על ידי גוגל, עדיין ניתן למצוא מידע ופוסטים רלוונטים בתוצאות של גוגל.
    כך שלא נכון לוותר על הערוץ הזה שיכול להביא לנו נוכחות בריאה בפחות מאמץ ומורכבות מקידום אורגני "סטנדרטי".
  9. מובייל
    רוב המשתמשים בפייסבוק, עושים זאת באמצעות המובייל.
    פייסבוק מאפשרת ומספקת כלים מצוינים להשלמת החוויה אמצעות המובייל.
    Call To Action -קריאות לפעולה, הם אחת האפשרויות המהירות והזמינות להשלמת פעולה מצד הלקוח, לחיוג טלפוני, לשליחת הודעה, להרשמות, לכניסה לאתר ועוד ועוד…
  10. למידת מתחרים
    לא ניתן לצפות לתוך המידע והתוצאות העסקיות של המתחרים,
    אבל בהחלט נתן ללמוד מתוך המידע המפורסם, הפידבקים של הקהל ועוד, את האסטרטגיות השונות של המתחרים שלך.

 

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *