ישראלים קונים ברשת ebay

קונים ברשת | eBay ישראל מציגה נתונים

ישראלים קונים ברשת | eBay ישראל מציגה נתונים 2016

eBay  ישראל מציגה מידע וניתוח של תרבות הצריכה הישראלית ואת המגמות של הקהל הישראלי

חלק מהנתונים צפויים וחלקם מפתיעים אך המגמה נשמרת.

eBay מציגה את הנתונים מתוך ניתוח מעמיק של ההתנהגות הישראלית, העדפות קנייה, מניעים וחסמים של הקונים אונליין בישראל, האתרים שהישראלים קונים בהם אונליין, המכשירים שהישראלים קונים בהם אונליין ואפילו עם מי הם מבצעים את הקנייה בפועל…

כמובן שהכל משולב עם הניתוחים הדומגרפיים המוכרים: גיל,מין ועוד…

הישראלי הממוצע מבין את הפוטנציאל העסקי/כלכלי הטמון בקניות ברשת ומנסה למצות את ההיצע. מצד שני הספקים והמוכרים זיהו את הפוטנציאל בקהל הישראלי ומנסים להתאים את עצמם אליו.

הנתונים המוצגים מטה, הנם מתך 3 דוחות שונים העוסקים בתחום מכל מיני זוויות (רכש אונליין, רכש ממובייל ומסחר על ידי ישראלים)

הנה מספר נתונים מתוך הניתוח המפורט:

  • 95% מהישראלים ביצעו השנה רכישה אונליין אחת לפחות (לעומת 91% בשנה שעברה)
  • עליה באחוז הקניות של נשים באינטרנט- 94% השנה לעומת 85% ב- 2014
  • הישראלי הממוצע מבצע 36 רכישות בשנה, כלומר 3 רכישות אונליין מידי חודש
  • חלה התחזקות של הקנייה באתרים בינלאומיים וירידה בקנייה באתרים מקומיים
  • מסתמנת ירידה בתחום הקניה בקופונים
  • מרבית הישראלים מבצעים רגישות מקוונות באמצע השבוע בשעות אחה"צ והערב
  • 65% מהישראלים מעידים כי הקניה באינטרנט היא כלי להתמודדות עם יוקר המחיה
  • כל 6 שניות ישראלי קונה מוצר באמצעות הנייד
  • המוצר הכי יקר שיראלי קנה במובייל היא מכונית פרארי קופה ב- 260 אלף דולר.
  • 32% מהעסקאות שנעשו במסגרת ה- Black Friday נעשו באמצעות המובייל
  • סך העסקאות במובייל בשנת 2015 הוא- 750 מיליארד דולר
  • מחצית מהכנסתם של רוב העסקים הישראליים שמוכרים באיביי מגיעה מהפלטפורמה הישראלית
  • ירושלים היא העיר שבה הכי הרבה ישראלים קונים, חולון ופתח תקווה הן הערים שמוכרות הכי הרבה לעולם
  • כל שתי שניות ישראלי קונה באיביי
  • כל 4 שניות ישראלי מוכר מוצר באיביי
  • שלוש הקטגוריות הבולטות ב- 2015- צעצועים – 150%, ציוד אופניים- 124%, ומוצרי מטבח- 117%
  • בשלוש השנים האחרונות היקף הקניות של הישראלים הכפיל את עצמו והיקף המכירות מישראל לחו"ל גדל ב-300%

מעונינים להקים חנות וירטואלית ? אנחנו כאן בשבילכם

בסוף כל קמפיין דף נחיתה מנצח

דף נחיתה | מה זה דף נחיתה ?

דף נחיתה  | מה הסיפור עם דפי נחיתה ?

כלל זהב לפני שמתחילים:

לעולם אל תתחיל קמפיין, בלי דף נחיתה ייעודי עבורו

  1. אז מהו דף נחיתה ?
    דף נחיתה יכול להיות כל דף אליו יגיע הגולש אחרי שהקליק על מודעת קמפיין – השלמת פעולת Call-To-Action.
    דף נחיתה ייעודי הוא דף בודד שעוצב במיוחד לענות על קמפיין שיווקי ספציפי.
    המטרות של דף נחיתה:
    – לאסוף לידים של לקוחות פוטנציאלים
    – להכין ולגרות לקוחות לפני שהם נכנסים לתהליך של מכירה
  2. דף נחיתה ייעודי להבדיל מדף הבית שלך
    אחרי שעושים את ההשוואה הזו, מבינים את ההבדל המשמעותי במטרה של כל סוג דף.
    דף הבית, בא להציג מידע כללי, הצעות כלליות. הוא מדבר על המותג באופן רחב ומציע לנווט לדפים ממוקדים יותר. דף הבית אמור לעודד את הגולש לסקור ולהגיע למידע נוסף באתר וכך להיחשף לתכנים באופן מעמיק ומזוויות שונות.
    דף נחיתה מכיל משימה מוגדרת אחת:
    לנטרל כל מטרד או גורם מסיט אשר ימנעו מהגולש לבצע את פעולת ה-CTA הממוקדת של דף הנחיתה .
  3. למה משמשים דפי נחיתה
    אפשרויות השימוש בדפי נחיתה הוא כמעט אין סופי, אבל הנה דוגמאות שני שימושים

איסוף מידע אישי (יצירת לידים):
– רישום לניוזלטר ולחזק מומחיות שלך בנושא
– פודקאסט מקצועי ומקצועני שיאפשר לך לקבל "זמן אוויר" מעולה
– הרשמה לבלוג כך שיוכלו לקבל  מידע באופן שוטף
– הרשמה לוובמינר. כלי מצוין לשיח פותח ומקצועי עם הקהל
– מצגות ואו מפגשים מצולמים שניתן להציג
– הרשמה ותיאום ייעוץ

תהליך מכירה ראשוני
– הצעה לרכישת המוצר אונליין
– הרשמה או הצטרפות לעסק שלך הפועל ברשת
– או שוב, ליצור לידים לכל שימוש

4. הכח של בחירת כותרת נכונה ותואמת
השימוש בכותרת ראשית של דף נחיתה התואמת ומשלימה באופן מדויק את הטקסט בCTA הקודם לדף נחיתה, משפרים משמעותית את אחוזי ההמרה.
לדוגמא:
דוגמא לכותרת לא נכונה
-CTA- קבלו 25% הנחה לנרשמים דרך האתר
-הכותרת של דף הנחיתה- ברוכים הבאים לאתר ההרשמה

דוגמא לכותרת נכונה
-CTA- קבלו 25% הנחה לנרשמים דרך האתר
-הכותרת של דף הנחיתה- קבלו 25% הנחה לנרשמים דרך האתר לרכישת הספר החדש של ישראל ישראלי

בקרוב נעלה את המדריך השלם לדף נחיתה מנצח …

 

10-יתרונות-לדף-עסקי-בפייסבוק

דף עסקי בפייסבוק | 10 יתרונות

פייסבוק היא הרשת החברתית הדומיננטית ביותר ללא ספק. לא רק זאת, היא גם המתחרה המשמעותית ביותר לשליטה בתכנים ובפעילות של הגולשים ברשת.

בישראל יש למעלה מ 3.5 מיליון אנשים שגולשים בפייסבוק מידי יום.

אין ספק שהמספרים מאחורי פייסבוק אומרים הכל והרבה.

יתרון משמעותית נוסף ובוודאי ביחס לתחרות בתחום הוא העלות הנמוכה יחסית לחשיפה וקידום באמצעות הפלטפורמה הזו.

הנה 10 יתרונות לדף עסקי בפייסבוק:

  1. הגדלת החשיפה של המותג והשירותים שלך לקהל פוטנציאלי
    כמו שכבר נאמר, מדובר במספרים גדולים מאד של לקוחות פוטנציאלים
    היכולת להגיע אל הקהל שלך מעולם לא הייתה כל כך זמינה, ומהירה.
  2. איסוף לידים
    הפלטפורמה של פייסבוק מאפשרת לך לחשוף, לגרות ולהזמין את הלקוחות שלך להירשם, להקליק, להתקשר ועוד.
    בנוסף, ניתן לעשות זאת כך שכל קהל יקבל את המידע בדרך שמתאימה לו ואולי שונה מהדרך של קהל יעד אחר.
  3. צמצום עלויות שיווק
    אם בקידום ממומן אזי העלות נמוכה הרבה יותר מכל ערוץ אחר !
    החשיפה הקבועה בפני קהל החברים שלך בדף, היא חינמית . כלומר אתה יכול לנגוע בכל רגע נתון בקהל שלך ולהעביר כמעט כל מסר, ברגע !
  4. לטרגט את הקהל שלך
    כל מי שמקדם בפייסבוק, חייב להכיר את מושג והתהליך שעומד מאחוריו.
    פייסבוק מאפשרת לנו לצמצם "ולצבוע" את הלקוחות הפוטנציאלים שלנו ורק להם להציג את התוכן הנבחר.
    כלומר, להציג תוכן שיווקי באופן הכי מדויק שניתן, בפני הקהל הכי אותם עבורו. ללא ספק נכס עצום עבור תוצאות, ביצועים ועלויות.
  5. ניתוח נתונים
    פייסבוק מספקת ממשק ניתוח נתונים מצוין.
    השימוש בכלי הזה מאפשר לנו לנתח ולהכיר את הקהל שלנו, את התוצאות והפידבקים של המודעות והתוכן שלנו.
    ניתן להתאים, לשפר, ללמוד ולקבל תובנות עצומות באמצעות המידע הלכאורה כל כך פשוט וזמין.
  6. בניית מותג ונאמנות
    פייסבוק מאפשרת נגישות וזמינות לקשר כמעט ישיר בין העסק ובין הלקוח קצה.
    זהו פתח שירות מצוין, שופר למסרים ישירים, מהירים שזוכים כולם להיזון חוזר מהיר וכמעט בלתי מסונן (לטוב ולרע)
    בשימוש נכון, פייסבוק יכולה לסייע באופן ניכר בהעצמת נאמנות הלקוחות אל המותג שלך.
  7. הגדלת התעבורה שלך ואלייך
    באמצעות הפניות נכונות, פעולות לביצוע ועוד, ניתן להשפיע באופן ניכר ומשמעותי על התנועה אל האתר שלך, אל תכנים ומידע ממוקדים.
    השימוש בדפי נחיתה, מאפשר התאמה של טריגר ומענה תואמים במינימום זמן וקליקים מצד הלקוח, דבר שמעלה משמעותית את הסיכוי לסגירה או פעולה רצויה מצידו.
  8. שיפור תוצאות קידום אורגני
    למרות העובדה שהתוכן בפייסבוק לא מאונדקס על ידי גוגל, עדיין ניתן למצוא מידע ופוסטים רלוונטים בתוצאות של גוגל.
    כך שלא נכון לוותר על הערוץ הזה שיכול להביא לנו נוכחות בריאה בפחות מאמץ ומורכבות מקידום אורגני "סטנדרטי".
  9. מובייל
    רוב המשתמשים בפייסבוק, עושים זאת באמצעות המובייל.
    פייסבוק מאפשרת ומספקת כלים מצוינים להשלמת החוויה אמצעות המובייל.
    Call To Action -קריאות לפעולה, הם אחת האפשרויות המהירות והזמינות להשלמת פעולה מצד הלקוח, לחיוג טלפוני, לשליחת הודעה, להרשמות, לכניסה לאתר ועוד ועוד…
  10. למידת מתחרים
    לא ניתן לצפות לתוך המידע והתוצאות העסקיות של המתחרים,
    אבל בהחלט נתן ללמוד מתוך המידע המפורסם, הפידבקים של הקהל ועוד, את האסטרטגיות השונות של המתחרים שלך.

 

המבקרים-באתר-שלך

איך ללמוד על המבקרים באתר שלנו

אבל מי הם אותם מבקרים ואיך ניתן להשתמש במידע הזה על מנת לקדם אותנו עסקית ?

למרות שקיימים מספר כלים לניטור התנועה באתרים, הכלי הנפוץ ביותר הוא ללא ספק גוגל אנליטיקס

כלי זה בא ועוזר לנו לענות על 4 שאלות מפתח מהותיות דרכן נוכל ללמוד את זהות המבקרים ולפצח את הדרך לשימוש במידע על מנת לגזור ערך עסקי.

אנחנו ניגע ממש ממש בקצה של הקצה, מאחר ומדובר במערכת שיודעת לספק מידע רב מאד

  1. מי המבקרים באתר ?
  2. מהיכן הגיעו המבקרים לאתר ?
  3. אלו פעולות עשו המבקרים באתר ?
  4. מהן התוצאות של הפעולות שהמבקרים עשו באתר ?

המענה המלא לשאלות האלו, הוא בגדר חובה כאשר אנחנו בוחנים את התמונה העסקית שלנו ומפעילים אתר אינטרנט כזה או אחר.

נפרט מעט יותר על המדדים והנתונים שזמינים לנו עד לרמה שאינה מצריכה ידע מקצועי או ניסיון בתחום

מי המבקרים באתר ?

אז מי הם אותם מבקרים ? אנחנו לא מנטרים אותם ברמה האישית (לפחות לא במצב הזה, כאשר מדובר בלקוחות רשומים ניתן להתייחס אחרת), אלא יותר במגמות ופילוחים

האם הם נשים או גברים ?

באילו טווחי גיל ?

היכן הם גרים ?

במה הם מתענינים ?

במה הם מתענינים אצלנו באתר ?

כאשר נוכל לענות על השאלות האלו באמצעות המידע שמצטבר בגוגל אנליטיקס, נוכל לקבל מידע מכוון לגבי המענה העסקי שלנו אל המבקרים.

לדוגמא:

אנו מוצאים שקיים אחוז נכבד של מבקרים באתר:

נשים בגיל 22-30 מצפון הארץ, דוברות בעיקר עברית, והן בעלות תחומי עניין טכנולוגיים באופן כללי

והעסק שלך הוא בתחום המלונאות …בים המלח

החיבור בין נתוני המידע פותח לנו שאלות חדשות:

מי הן הנשים הללו ? מה המכנה המשותף שמביא אותן אלינו לאתר ? האם יש לנו פתרון או הצעה על מנת לגזור ערך עסקי מהן ? נניח, להציע באופן יזום דיל שמתאים לפרופיל שלהן ?

ואם העסק שלך הוא בתחום אחר, נניח שיווק של מערכת טכנולוגית לבקרה טכנית כשלהי.

אז עכשיו נפתחות לנו שאלות אחרות, והחיפוש אחר המכנה המשותף הופך לתהליך אחר, ומכאן שגם הפתרונות הם אחרים.

מהיכן הגיעו המבקרים לאתר ?

אחרי שאתה כבר יודע לזהות את הפרופיל של המבקרים אצלך באתר, עכשיו חשוב לנו ללמוד כיצד ובאיזו דרך הם מגיעים אליו.

האם הם מחפשים אותו במנוע חיפוש, ואז מקליקים ומגיעים ?

האם הם מגיעים מתוך קליק על קמפיין ממומן בגוגל או אולי בפייסבוק ?

האם הם הקליקו על קישור לאתר שלנו שהופיע באתרים אחרים ? בפורמים שונים , באתרי מידע, בכתבות או

האם יש בידם את הכתובת הישירה לאתר והם מקלידים אותה בעצמם ומגיעים אלינו ? אם כן האם הכתובת מופיעה להם בפרסום שלנו או אולי בכרטיס ביקור ?

האם הכתובת שמורה להם במועדפים ומשם הם הקליקו ?

אילו פעולות המבקרים עושים באתר ?

אחרי שהבנו מהיכן הגיעו המבקרים, כעת נרצה לדעת מה הם מבצעים אצלנו באתר ?

באילו דפים הם מבקרים ?

אילו פוסטים הם קוראים ? ובאיזה תחומים ונושאים ?

על מה הם מקליקים באתר ?

אם יש לנו שדה חיפוש, מה הם מחפשים ? ואול יותר חשוב מהם מחפשים ולא מוצאים ?

האם יש לנו דפים שלא זמינים כאשר מנסים להגיע אליהם ?

 

ככל שאנחנו מעמיקים בשאלות שלנו, אנחנו לומדים יותר ויותר על הצרכים של הלקוחות הפוטנציאליים שלנו

מהן התוצאות של הפעולות של המבקרים באתר ?

השאלה האחרונה.

היא אולי החשובה ביותר בפן העסקי.

האם התקבלו לנו לידים כתוצאה מרישום כזה או אחר של הלקוחות ?

האם בוצעו רכישות דרך האתר ?

איך העסק שלנו מתנהל ברמה השיווקית ? אולי נמצא שלמרות כל המאמצים, אנחנו לא מעבירים נכון מסרים ?

כאמור, זה על קצה המזלג,

עוד לא דיברנו על המרות, דוחות ייעודיים וניתוחים רחבים יותר

מעונינים בייעוץ בנושא ניתוח התנועה באתר,

אנחנו כאן עבורכם

 

יש-לך-עסק-קטן-שרוצה-לגדול

יש לך עסק קטן שרוצה לגדול ?

יש לך עסק קטן שרוצה לגדול ?

1. תתחיל לחשוב עליו כגדול
2. האם ניתן לשלב פעילות של חנות וירטואלית ?
3. תלמד למלא את כל השעות הזמינות בתכולה עסקית מכניסה -אין דבר כזה שעות מתות.
4. תשקיע בחווית שירות חיובית !
5. תמנע ככל הניתן מתשלום שוטף גדול מ 30+
6. תשלב טכנולוגיה, בחירה נכונה תעזור לך משמעותית בהגברת הקצב הכללי
7. תשאף להיות הטוב ביותר בתחומך
8. תגבש תוכנית עסקית כתובה וברורה
9. אם עוד לא התחלת, תתחיל אימון גופני אירובי והישגי – זה ישפיע משמעותית על הקצב והאנרגיה שלך

אם השלמת וביצעת את סעיף מספר 1, תרים טלפון ונתחיל לעבוד !

קידום-בפסייבוק

עובדות על קידום בפייסבוק בישראל 2016

הינה כמה נקודות למחשבה:
כמה חשוב לקדם בפייסבוק…..

1. 75% מהמותגים בעולם מקדמים את עצמם גם בפייסבוק
2. 3,446,320 (בערך) משתמשים ישראלים בפייסבוק
3. 23.4 ש"ח בממוצע עלות החשיפה ל 1000 איש

הינה סיפור המשלב את העובדות סביב פייסבוק בישראל

3 מיליון משתמשים ישראלים, נכנסים לפייסבוק כ-15 פעם ביום בממוצע.

אם ניקח מודעה על שטח פרסום ענק באמצע נתיבי איילון,
המשמעות היא ש-3 מיליון נהגים, יעברו 15 פעם באותו כביש, עם אותו שטח פרסום, באותו יום !!!

מעל כל המספרים האלה, ניתנת לך האפשרות לקבוע מי יסובב את הראש ללוח פרסום שלך, היכולת לטרגט (Target) את הקהל שלך, היא הכח.

עם נתונים כאלה,
אתה חייב נוכחות עסקית – איכותית !

 

הבידול-שלך

בידול עסקי

למה שאני אבחר בך ?

ככל שהתחרות העסקית גדלה, כך הצורך בבידול עולה – נקודה.
אסטרטגיית הבידול אומרת, להתאים את המוצר או השירות כך שיכילו
תכונות ייחודיות המקבלות ניקוד חיובי אצל הלקוחות שלך

במה אתה שונה מהמתחרה שלך ?
איך באופן מודע או לא, אני בוחר בך ?
שירות, מחיר, מיקום , חוויה, צוות העובדים, עיצוב המוצרים, שייכות והשתייכות, 
ביצועים, איכות, פשטות, נגישות….
ועוד לא מעט מרכיבים שיכולים לבדל אותך מהמתחרה שלך.

מחקרים רבים שנעשו לאורך השנים, כבר הוכיחו שלרוב ניתן לגשר על פערי מחיר, גם אם משמעותיים,  באמצעות בידול טוב.

אין פה נוסחה שניתן לשכפל. בכל תחום ועיסוק יש המאפיינים הייחודיים לו, בכל תמונת מצב תחרות, יש כלים ושיטות שמתאימים לו בלבד.

נחדד את הדגש הכי חשוב:

בידול טוב הוא כזה הזוכה להערכה על ידי הלקוחות שלך – לא אף אחד אחר

 

חולם-על-העסק-שלך-כל-הזמן

רעיונות עסקיים טובים

חולם על העסק שלך כל הזמן ?

מכיר את זה שאתה מלא ברעיונות טובים,
כאלה שאתה בטוח בהצלחה שלהם !
אבל, אף פעם לא עושה את הצעד הנוסף ?

אנו מזמינים אותם לעשות יחד בדיקת כדאיות ראשונית,
ננתח את הפוטנציאל, ויחד נחליט Go / No GO

לפעמים הרעיון הוא באמת מצוין, ויכול להיות שאפילו יש קונים עבורו שם בחוץ,

אבל, כששמים את המספרים בסדר הנכון, מגלים חוסר כדאיות מאכזבת…

והנה עוד אבל,

יש לא מעט עסקים מצליחים שהרעיון שעומד מאחוריהם, נולד כתוצאה מרעיון כושל קודם.

לכן אל תוותר על החלום !

 

הכי מבאס לגלות שמישהו מימש רעיון ממש כמו שלך, בפעם המי יודע כמה

מעוניין בפגישת הכרות לא מחייבת ?

25-כללי-אצבע

25 כללי אצבע, שיובילו אותך נכון קדימה !

אתה יזם בנשמה, תמיד עסוק באיך ניתן לממש עסקית כל דבר?
25 כללי אצבע, שיובילו אותך נכון קדימה !
1. תשאף לבחור עשייה שאתה אוהב ומתחבר אליה
2. קח ותתייחס לבחירה שלך במלוא הרצינות
3. תתכנן כל מהלך – עד הסוף
4. תנהל את הכסף שלך בחוכמה
5. תתחיל למכור, בלי מכירה אין טעם לעסק
6. תזכור שבלי לקוחות מרוצים, אתה לא רלוונטי
7. תוותר על הביישנות – תתעסק בשיווק שלך בעצמך ודרכך
8. תשדר חיוביות עסקית בכל רגע נתון
9. תלמד ותכיר את הלקוחות שלך
10. תשלוט בכלי הטכנולוגיים הרלוונטיים לתחום שלך
11. אם אתה מגייס עובדים – אל תתפשר, הם הפאזל המשלים שלך
12. סמן לך יעד: שכולם יכירו בך מקצוען בתחומך !
13. צור לך יתרון תחרותי
14. תשקיע בעצמך, אתה המנוף של העסק
15. תיהיה זמין ללקוחות הקיימים והפוטנציאליים
16. תבנה לעצמך מוניטין איתן ומשמעותי
17. יש לך יתרונות ! – תשווק ותמכור אותם
18. שמור על מעורבות בתחום
19. תמשוך תשומת לב חיובית
20. פתח מומחיות במשא ומתן
21. תבנה לעצמך סביבת עבודה התומכת בהצלחה
22. שמור על התנהלות מסודרת
23. תזכור לקחת מנוחות והפסקות – זה יפרה אותך
24. תזכור מהו תפקידך, אל תאבד אותו
25. תקפיד לבצע פולו-אפ על כל החלטה או הסכם
 
רוצה לעשות את זה יחד ?
 
המעטפת-השיווקית-שלך

המעטפת השיווקית

מהי המעטפת השיווקית ?

האם יש קיט מוכן שמתאים לכל עסק ? איך נכון לתפור את המעטפת כך שתיתן לי אהרוח הגבית הטובה ביותר במחיר ראלי עבורי ?

לכל עסק, ארגון או אפילו מודל עסקי מתהווה שעדיין בראשיתו, יש צרכים שיווקיים אחרים ושונים גם אם נעשה השוואה בין שני עסקים מקבילים.

לכל אחד מאיתנו יש את מסגרת האילוצים שלנו: זמן, תקציב, תוצאות רצויות, יעדים בטווחי זמן שונים ועוד השגים ודגשים הרלוונטיים לעמידה ביעדים העסקיים שלנו.

 

חשוב לזכור שהמעטפת השיווקית שלנו, כאן לתת לנו ולעסק את הרוח הגבית לעמידה באותה תוכנית עסקית !

המעטפת היא לא המטרה, והיא לא צריכה לתפוס את מרכז העשייה.

גם בתוך המטעפת ישנן שכבות רבות ורמות שונות של עוצמות ותפקידים אותן צריך לנהל ולהפעיל על פי הצורך ועל פי התזמון הנכון לנו.

 

זכור – המעטפת השיווקית שלנו, היא לעיתים הפנים היחידות שלנו, אותם יזכה לראות הלקוח הפוטנציאלי שלנו… (הוא מסתובב שם בחוץ – בוא נפגוש אותו…)